Ondersteuning bij het bereiken en werven van (potentiële) klanten
Uw bedrijf levert diensten, maar hoe brengt u die onder de aandacht bij potentiële klanten? De UniTracer afsprakenservice helpt u om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten aan u te binden.
Een persoonlijke aanpak is waardevol. Denk eens aan het nabellen van uw suspects, volgend op een gerichte marketingactie. Het kan net het laatste duwtje in de goede richting geven. Wij nemen u het werk uit handen of ondersteunen uw eigen medewerkers om de beste resultaten te behalen.
Bij telefonische acquisitie, ook wel cold calling genoemd, benaderen we suspects: bedrijven of consumenten die uw diensten nog niet kennen, maar mogelijk wel interesse hebben.
Samen met u stellen we een script op waarin de belangrijkste voordelen direct duidelijk worden, voor het beste resultaat.
Heeft u in de afgelopen jaren zelf al een bestand opgebouwd van prospects en contacten? Dan kunnen wij deze ook voor u (na)bellen. Een klus waar u misschien zelf niet aan toe komt, maar die wel belangrijk is!
Het is zonde om deze contacten te laten lopen. Maar denk ook eens aan de mogelijkheden van upselling voor uw bestaande klanten: wellicht kunt u meer voor hen betekenen dan u denkt.
Heeft u al een team van accountmanagers die de contacten voor u onderhouden? Dan kunnen wij hen de training en coaching bieden om zelfverzekerd een salesgesprek aan te gaan. Met een goede voorbereiding kunnen zij de beste resultaten te behalen.
Zo heeft u alle tools en kennis in huis voor het (telefonisch) klanten werven.
We kunnen ook nieuwe leads en salesmogelijkheden voor u achterhalen.
Waar bevinden uw potentiële nieuwe klanten zich? Vanuit welke behoefte kunnen we hen converteren naar klant?